גיוס עובדים באינסטגרם עובדות חשובות:
1. כמות משתמשים –
נכון לשנת 2024 ישנם כ-4.5 מיליון משתמשים פעילים באינסטגרם בישראל שהם כ-40% מכלל האוכלוסייה בישראל. זהו גידול של כ-20% לעומת שנת 2022.
2. פילוח גילאים –
פילוח הגילאים באינסטגרם מראה כי הפלטפורמה פופולרית בעיקר בקרב צעירים. כ-60% ממשתמשי אינסטגרם הם בגילאים 18-34.
נשים מהוות כ-60% מהמשתמשים לעומת גברים המהווים כ- 40%.
גילאים 18-34 מהווים כ- 60%.
גילאים 35-64 מהווים כ- 35%.
גילאים 65 ומעלה מהווים כ- 5%.
3. יעילות גיוס עובדים באינסטגרם –
מחקר של חברת LinkedIn מצא כי עסקים שעשו שימוש באינסטגרם כדי לגייס כוח אדם הצליחו לגייס יותר מועמדים איכותיים מאשר עסקים שלא עשו שימוש בפלטפורמה.
המחקר גם מצא כי עסקים שעשו שימוש באינסטגרם כדי לגייס כוח אדם הצליחו להפחית את עלויות הגיוס שלהם.
4. קמפיין לגיוס עובדים בפייסבוק ואינסטגרם –
הממשק לניהול קמפיינים שנקרא Ads Manager (מנהל המודעות) משמש לניהול מודעות בפייסבוק ואינסטגרם.
ניתן לבנות קמפיין לגיוס עובדים שיופיע גם בפייסבוק וגם באינסטגרם בו זמנית ולהגיע לקהל גדול יותר, בנוסף ניתן להגדיר את קהל היעד לפי מספר משתנים רלוונטים: גילאים, מין, אזור מגורים, תחומי עניין של טרגוטים הקשורים לחיפוש עבודה חדשה.
לסיכום:
קמפיינים לגיוס עובדים באינסטגרם מתאימים בעיקר לקהל צעיר בגילאים 18-34, במידה וכמות הגיוסים מחברות השמה או אתרי דרושים לא מספיקים לך ניתן לגייס עובדים נוספים דרך קמפיין באינסטגרם.
טיפ חשוב – מומלץ לעשות קמפיין גיוס עובדים שיופיע בפייסבוק ואינסטגרם בו זמנית מכיוון שממשק הניהול של הקמפיינים משמש לפייסבוק ואינסטגרם, זה רק עניין של הגדרה פשוטה באיזה מיקום תופיע המודעה.
מנהל משאבי אנוש / בעלים של חברה / אחראי גיוס, אתה מעוניין להגדיל את כמות הגיוסים באמצעות קמפיינים באינסטגרם ופייסבוק?
היכנס לקרוא על השירות שלנו לגיוס עובדים בדיגיטל, לחץ כאן.
רוצה לקרוא על סיפור ההצלחה שלנו בניהול קמפיינים לגיוס עובדים עבור ענקית התקשורת פרטנר? לחץ כאן.