TikTok
טיקטוק היא הרשת החברתית הצומחת והמשפיעה בעולם, בכל יום מיליוני אנשים ברחבי העולם נמצאים באפליקציה.
תחילה התוכן והמשתמשים שהיו באפליקציה היו בגילאים צעירים בלבד, אבל היום המגמה השתנתה וניתן לראות קהל מכל הגילאים בדומה לאינסטגרם.
כיום ברור שכל עסק/חברה צריכים להיות בטיקטוק על מנת להתחבר לקהל הלקוחות שלה וליצור מיתוג מנצח.
הפרסום בטיקטוק מצריך חשיבה יצירתית ליצירת תוכן המותאם לפלטפורמה.
פרסום ממומן ואורגני בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום שהחשיפה אליו מבוססת על תקציב ממומן, בדומה לשאר הרשתות החברתיות(פייסבוק, אינסטגרם) אנחנו בונים קמפיין פרסום הבנוי ממודעה עם קריאייטיב,
שאותה אנחנו שולחים לקהל הרלוונטי לפי גילאים מגדר ותחומי עניין, ניתן להוסיף קישור ישיר למודעה לאתר ועוד.
פרסום אורגני בטיקטוק
ללא ספק טיקטוק כיום היא הרשת החברתית המקדמת ביותר תוכן אורגני ויראלי, ללא צורך בתשלום ממומן.
ניתן להגיע לחשיפה ענקית של מאות ומיליוני צפיות לסרטונים ללא צורך להשקיע שקל אחד בתקציב ממומן.
אבל כיום יש המון יוצרי תוכן בטיקטוק והתחרות על הצופה גדולה מאוד, לכן חייב ליצור תוכן שמצולם באיכות גבוה עם חשיבה יצירתית על מנת לגרום לסרטון להיות ויראלי,
מומלץ להיעזר בצוות מקצועי הכולל כותב תוכן, צלם ועורך וידאו.
סביון מדיה בעלת ניסיון רב ביצירת תוכן ויראלי למגוון לקוחות שהגיע למאות ומיליוני צפיות לסרטונים.
הצוות העוסק בטיקטוק כולל כותב תוכן, צלם ועורך וידאו שמגיעים עד העסק שלך ויוצרים עבורך את התוכן.
*עמוד טיקטוק של אחד מלקוחותינו
סוגי קמפיינים בטיקטוק
ישנם מגוון רחב של סוגי קמפיינים, המאפשרים למפרסמים להגיע לקהלים רלוונטיים ולשפר את ביצועי העסק. סוגי הקמפיינים נבדלים זה מזה במטרותיהם.
01.
קמפיין לקידום מוצר או שירות
אלו הם הקמפיינים הנפוצים ביותר בטיקטוק. הם מיועדים לקדם מודעות למוצר או שירות חדש, להגדיל את המכירות או להגדיל את המעורבות עם המותג.
02.
קמפיין לגיוס תנועה
קמפיינים שמיועדים להכניס משתמשים לאתר אינטרנט, לאפליקציה או לאירוע (EVENT). תוכלו להשתמש במגוון קריאות לפעולה, כגון “לחצו כאן כדי ללמוד עוד” או “הירשמו לקבלת עדכונים”.
03.
קמפיין מיצוי המודעות למותג
הקמפיינים האלו מיועדים להגביר את המודעות למותג בקרב קהל יעד רחב מאוד. אתם יכולים להשתמש במגוון פורמטים יצירתיים, כגון סרטוני ריקוד, סרטוני קומדיה או סרטוני טיפים והגרלות.
04.
קמפיין קידום שיתופי פעולה
לשתף פעולה עם משפיענים או מותגים אחרים כדי להגיע לקהל יעד חדש. המשפיענים יכולים להפיק תוכן ויראלי עבורכם וגם לממן אותו דרך חשבון המודעות שלכם.
יתרונות בולטים
חשיפה אורגנית
ניתן להגיע לחשיפה גדולה באמצעות יצירת תוכן ויראלי ללא צורך בתקציב ממומן.
תוצאות פרסום מיידיות
מרגע שהקמפיין באוויר ניתן לראות תוצאות ופניות מלקוחות חדשים תוך מספר שעות עד מקסימום יום יומיים.
החזר השקעה גבוה
עלויות הפרסום נמוכות בטיקטוק לעומת פייסבוק ואינסטגרם וניתן להגיע לחשיפה גדולה יותר בתקציב נמוך יותר.
קהל עוקבים נאמן
לאחר שמצליחים להגיע למצב שיש ברשותנו קהל גדול של עוקבים רלוונטים לעסק ניתן לייצר הכנסה באופן קבוע מהחשיפה האורגנית לקהל העוקבים.
כל התוכן בוידאו
טיקטוק בנויה מפיד סרטונים אינסופי. באמצעות שיווק בסרטוני וידאו קצרים ניתן להעביר מסרים בצורה נוחה ויעילה במיוחד.
פרסום ללא התחייבות זמן
ניתן להפעיל ולהפסיק את הקמפיין בכל רגע נתון ובנוסף ניתן להגדיר שעות וימים ספציפיים בהם הפרסום יהיה פעיל.
מערכת CRM לכל לקוח
מערכת CRM איכותית לניהול ובקרת הלידים לכל לקוח חדש.
מערכת מתקדמת שיודעת למשוך אוטומטית את כל הלידים ולחסוך זמן רב, ולייעל את תהליך המעקב והסגירה מול הלקוח. ניתן גם לקשר את הפניות למערכת CRM הקיימת של העסק.
המערכת כוללת גם מספרים וירטואלים למדידה של שיחות טלפון, ללא הגבלה.
אופטימזציות מתקדמות
כל ליד עובר משפך שיווקי מתקדם כדי שתקבלו לידים איכותיים לאחר סינון בנוסף מתבצע תהליך חימום לליד על ידי מייל/וואטסאפ/הודעה אוטומטית.
שירות אישי
מנהל דיגיטל צמוד שמרכז את כל המידע במקום אחד, אין צורך להתנהל מול מספר גורמים בו זמנית. ניתן לשאול כל שאלה ולהתעדכן בכל מידע באופן ישיר מולו.
מקסום תוצאות
צברנו ניסיון לאורך שנים בניהול מספר רב של לקוחות ממגוון תחומים כמו תחום הרכב, אופנה, נדל״ן, עריכת דין, אסתטיקה ויופי, איקומרס, ביטוח וכספים ועוד.
הייחודיות שלנו
דגשים ליצירת תוכן ויראלי ב TikTok
השניות הראשונות של הסרטון –
2-3 השניות של הסרטון הם החשובות ביותר, במידה והמשתמש יצפה ב-3 השניות הראשונות סיכוי גבוהה שיצפה עד סוף הסרטון.
סאונדים –
שימוש בסאונדים ויראלים יעלו את הסיכוי של הסרטון שלכם להיחשף לקהל גדול יותר.
כתוביות –
יש חשיבות גדולה להשתמש בכתוביות, חלק מהגולשים לא מפעילים את הסאונד בעת הצפייה בטיקטוק, בנוסף הוכח שכתוביות גורמות למשתמש לצפות יותר בסרטון.
בחירת נישה –
יצירת תוכן ממוקד לנישה יגרום לקהל לעקוב אחריכם בקלות רבה יותר.
האשטגים –
חובה לבחור בהאשטגים הרלוונטים לסרטון על מנת לעזור לטיקטוק לחשוף את הסרטון לקהל הרלוונטי ביותר ולהפוך אותו לויראלי.
טרנדים –
שילוב בשימוש בטרנדים בסרטונים שלך יגרום לחשיפה גדולה יותר ויצור בשבילך תדמית צעירה ורלוונטית.
*דוגמא לסרטוני טיקטוק שיצרנו ללקוחותינו
הרבה מידע? להלן המסקנות
טיקטוק היא הרשת החברתית הצומחת ביותר כיום, בעלת מעל 2 מיליארד משתמשים פעילים בכל חודש, יש פוטנציאל רב להגדלת המחזור והכנסת לקוחות חדשים שכל עסק רוצה לצמוח ולגדול צריך, בנוסף יש חשיבות גדולה למיתוג שאתם נמצאים בטיקטוק, כיום החברות הגדולות ביותר בעולם כבר נמצאות שם.
אנחנו דוגלים במקצועיות שירות אישי והכי חשוב שקיפות מול הלקוח, בנוסף אנחנו מספקים מגוון שירותים נוספים כמו בניית אתרים, פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, צילום ועריכה, יצירת תוכן, מיתוג ועוד.
חוסכים לך הרבה זמן ומאמץ בהתנהלות מול מספר גורמים שונים, אנחנו מספקים את כל המעטפת הדיגיטלית שעסק צריך תחת קורת גג אחת.
אתם צעד קטן מתהליך הפרסום איתנו, אם התרשמתם השיארו פרטים וקבעו שיחה לייעוץ ללא עלות ביום ושעה שנוחים לכם, מומחה לפרסום יחזור אליכם ועם כל הפרטים.
*עמודי טיקטוק תחת הניהול שלנו