הבלוג שלנו
מה זה משפך שיווקי? כיצד לבנות אותו בצורה שתשפר את איכות הלידים ותגדיל את המכירות?
משפך שיווקי זה מונח שחשוב להכיר כדי להבין כיצד הוא משפיע על איכות הלידים וכמות המכירות בכל עסק, במאמר זה נבין מה ההגדרה של משפך שיווקי ואיך ניתן לבנות אותו בצורה הנכונה ביותר, נשתמש בדוגמאות כדי להמחיש את התהליך בצורה פשוטה.
תהליך גיוס עובדים אופטימלי ב- 7 שלבים
החשיבות של גיוס עובדים בהצלחה של החברה גיוס עובדים הוא תהליך קריטי לכל ארגון, בין אם מדובר בחברה קטנה או
PPC מה זה? כיצד לבנות קמפיין PPC מנצח? הסבר ודוגמאות שחייב להכיר
מה זה PPC? PPC הוא קיצור של Pay Per Click ובתרגום בעברית תשלום על לחיצה. זהו מודל פרסום ממומן שבו
ROI מה זה? החזר השקעה (return on investment) ולמה זה מדד קריטי לפרסום?
מה הפירוש של המדד ROI? ROI, ראשי תיבות של Return on Investment או בתרגום לעברית החזר השקעה, הוא מונח כלכלי
פרסום לענף הרכב – כיצד לבחור נכון חברת פרסום? 5 טיפים חשובים
במאמר זה נתייחס לטיפים החשובים ביותר ונבין כיצד לבחור נכון את חברת הפרסום המתאימה ביותר לעסק בתחום הרכב
מומחה לפרסום בגוגל – כיצד לבחור נכון חברה לפרסום בגוגל?
פרסום בגוגל הוא אחד הכלים היעילים ביותר עבור עסקים המעוניינים להגדיל את מחזור המכירות ולהגיע לקהל יעד גדול יותר. עם זאת, בניית קמפיין פרסום יעיל בגוגל היא משימה מורכבת שדורשת ידע וניסיון, כאן נכנס לתמונה מומחה לפרסום בגוגל.
איפה כדאי לגייס עובדים? 6 מקורות לגיוס עובדים
גיוס עובדים הוא תהליך חשוב בכל חברה, והוא מהווה את הבסיס להצלחתה, במאמר זה נעבור על המקורות העיקריים לגיוס עובדים.
גיוס עובדים באינסטגרם – 4 עובדות שיפתיעו אותך
מיליוני מועמדים פוטנציאליים לגיוס עובדים, במאמר זה נעבור על הנתונים העיקריים לגבי גיוס עובדים באינסטגרם.
8 טיפים לקמפיין ממומן בגוגל – איך לשפר קמפיין ממומן בגוגל ?
הגדלת מחזור המכירות של העסק דרך קמפיין ממומן בגוגל, במאמר זה נתמקד כיצד צריך לבנות או לשפר קמפיין גוגל באמצעות 8 טיפים חשובים שחייב ליישם.
קמפיין גיוס עובדים בפייסבוק – 8 עובדות וטיפים חשובים
כיצד להגדיל את כמות גיוסי העובדים דרך פייסבוק ?
במאמר זה נעבור על הנתונים העיקריים לגבי גיוס עובדים בפייסבוק ונלמד על הטיפים החשובים ביותר להקמת קמפיין אפקטיבי.
למה כדאי לפרסם בגוגל ? יתרונות פרסום בגוגל לעומת חסרונות
כולם מדברים על החשיבות של פרסום בגוגל, במאמר זה נסביר את היתרונות והחסרונות החשובים ביותר במנוע החיפוש המשפיע והגדול בעולם.
מה זה CTR (שיעור לחיצות בעברית)? וכיצד הוא משפיע על תוצאות הפרסום?
CTR הוא קיצור של Click Through Rate, או בעברית – שיעור הלחיצה (הקלקה).
נתמקד כיצד מחשבים CTR נעזר בדוגמאות פשוטות להמחשה, נגלה מה נחשב לנתון גבוה וכיצד ניתן לשפר אותו.
פרסום חברת רכב – לידים איכותיים לחברת ליסינג – מכירת רכבי אפס קילומטר
סוכנות רכב שמוכרת רכבים חדשים יכולה להשתמש במספר ערוצי פרסום על מנת לספק לאנשי המכירות שלה לידים איכותיים שהופכים לעסקאות