פרסום שיווק וקידום בפייסבוק ואינסטגרם
מטא היא חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, המפעילה את שתי הפלטפורמות החברתיות הגדולות ביותר בעולם: פייסבוק ואינסטגרם. שתי הפלטפורמות הללו מאפשרות לאנשים מכל העולם להתחבר זה לזה, ליצור קהילות ולשתף חוויות.
בשתי הפלטפורמות יחד יש 5 מיליארד משתמשים, מתוכם לפחות 6 מיליון בישראל.
פרסום ממומן ואורגני ב META
(פייסבוק ואינסטגרם)
פרסום ממומן
קמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם מאפשרים לעסקים להציג את המודעות שלהם למשתמשים רלוונטיים.
עסקים יכולים למקד את הקמפיינים שלהם לפי קריטריונים ספציפיים, כגון גיל, מין, מיקום, תחומי עניין ועוד.
בדומה לשאר הרשתות החברתיות אנחנו בונים קמפיין פרסום שמכיל מודעה מושכת עם קריאייטיב.
את המודעה אנחנו חושפים לקהל הרלוונטי לפי גילאים מגדר ותחומי עניין ומניעים את הגולש לבצע פעולה כגון: רכישה, השארת פרטים או מעורבות.
פרסום אורגני
החשיפה האורגנית של פייסבוק ואינסטגרם כיום נמוכה, לכן יש צורך בליצור קריאייטיב מיוחד שמושך את תשומת לבו של הצופה. ללא ספק ברשתות החברתיות התוכן קובע את הטון! ככל שתיצרו תוכן איכותי יותר כך תזכו לחשיפה גדולה יותר מצד הפלטפורמה.
מומלץ להיעזר בצוות מקצועי הכולל כותב תוכן, גרפיקאי ובמידת הצורך גם צלם ועורך וידאו.
לעסקים בתחילת דרכם בפרסום או כאלה שרוצים לראות גדילה משמעותית בזמן מהיר מומלץ לשלב גם פרסום ממומן על מנת ליצור קהל עוקבים רלוונטי לעסק.
לאחר שצוברים קהל עוקבים גדול החשיפה האורגנית גדלה.
*עמוד פייסבוק בניהול שלנו
סוגי קמפיינים ב META
(פייסבוק ואינסטגרם)
ישנם מגוון רחב של סוגי קמפיינים, המאפשרים למפרסמים להגיע לקהלים רלוונטיים ולשפר את ביצועי העסק. סוגי הקמפיינים נבדלים זה מזה במטרותיהם.
01.
קמפיין לידים
קמפיינים אלו נועדו לאסוף מידע על קהל היעד שלכם, כגון שם מלא, כתובות דואר אלקטרוני או מספרי טלפון. הם יכולים להשתמש בטופס יצירת קשר, שאלון או קריאה לפעולה המבקשת מהמשתמשים לספק מידע אישי.
02.
קמפיין מכירות מהאתר
קמפיינים אלו נועדו להניע גולשים לרכוש את המוצרים או השירותים שלכם. אתם יכולים יכולים להשתמש בהנחות, מבצעים או הצעות מיוחדות כדי לעודד את הקהל שלכם לרכוש בדרך כלל באמצעות כפתור הנעה לפעולה שמקושר לאתר או החנות שלכם במטא.
03.
קמפיין מעורבות
קמפיינים אלו נועדו לעודד אינטראקציה בין הגולשים לתוכן שלכם. להגדיל את קהל העוקבים שלכם, כמות הליקיים, התגובות והכניסות לפרופיל העסק שלכם. נהוג להשתמש ב״הגרלות״ או ״תחרויות״ כדי להניע את הגולשים להביע יותר מעורבות.
יתרונות בולטים
תוצאות פרסום מיידיות
מרגע שהקמפיין באוויר ניתן לראות תוצאות ופניות מלקוחות חדשים תוך מספר שעות עד מקסימום יום יומיים.
החזר השקעה גבוה
האלגוריתם של מערכת הפרסום של מטא נחשב למתקדם ביותר ומניב החזר השקעה גבוה ובחשיפה מדויקת לקהלים הרלוונטים לצרכים של העסק.
קהל עוקבים נאמן
לאחר שמצליחים להגיע למצב שיש ברשותנו קהל גדול של עוקבים רלוונטים לעסק ניתן לייצר הכנסה באופן קבוע מהחשיפה האורגנית לקהל העוקבים.
פרסום ללא התחייבות זמן
ניתן להפעיל ולהפסיק את הקמפיין בכל רגע נתון בנוסף ניתן להגדיר שעות וימים ספציפיים בהם הפרסום יופעל.
פילוח קהל מתקדם
ישנן אפשרויות טרגוט מתקדמות במטא, לדוגמה: משתמשים שחוגגים יומולדת, משתמשים שהתעניינו במוצר מסוים, אפשרויות רימרקטינג מתקדמות ועוד.
מערכת CRM לכל לקוח
מערכת CRM איכותית לניהול ובקרת הלידים לכל לקוח חדש.
מערכת מתקדמת שיודעת למשוך אוטומטית את כל הלידים ולחסוך זמן רב, ולייעל את תהליך המעקב והסגירה מול הלקוח. ניתן גם לקשר את הפניות למערכת CRM הקיימת של העסק.
המערכת כוללת גם מספרים וירטואלים למדידה של שיחות טלפון, ללא הגבלה.
אופטימזציות מתקדמות
כל ליד עובר משפך שיווקי מתקדם כדי שתקבלו לידים איכותיים לאחר סינון בנוסף מתבצע תהליך חימום לליד על ידי מייל/וואטסאפ/הודעה אוטומטית.
שירות אישי
מנהל דיגיטל צמוד שמרכז את כל המידע במקום אחד, אין צורך להתנהל מול מספר גורמים בו זמנית. ניתן לשאול כל שאלה ולהתעדכן בכל מידע באופן ישיר מולו.
מקסום תוצאות
צברנו ניסיון לאורך שנים בניהול מספר רב של לקוחות ממגוון תחומים כמו תחום הרכב, אופנה, נדל״ן, עריכת דין, אסתטיקה ויופי, איקומרס, ביטוח וכספים ועוד.
הייחודיות שלנו
דגשים ליצירת תוכן ויראלי ב Reels ב META
(פייסבוק ואינסטגרם)
השניות הראשונות של הסרטון –
2-3 השניות של הסרטון הם החשובות ביותר, במידה והמשתמש יצפה ב-3 השניות הראשונות סיכוי גבוהה שיצפה עד סוף הסרטון.
סאונדים –
שימוש בסאונדים ויראלים יעלו את הסיכוי של הסרטון שלכם להיחשף לקהל גדול יותר.
כתוביות –
יש חשיבות גדולה להשתמש בכתוביות, חלק מהגולשים לא מפעילים את הסאונד בעת הצפייה בטיקטוק, בנוסף הוכח שכתוביות גורמות למשתמש לצפות יותר בסרטון.
בחירת נישה –
יצירת תוכן ממוקד לנישה יגרום לקהל לעקוב אחריכם בקלות רבה יותר.
האשטגים –
חובה לבחור בהאשטגים הרלוונטים לסרטון על מנת לעזור לטיקטוק לחשוף את הסרטון לקהל הרלוונטי ביותר ולהפוך אותו לויראלי.
טרנדים –
שילוב בשימוש בטרנדים בסרטונים שלך יגרום לחשיפה גדולה יותר ויצור בשבילך תדמית צעירה ורלוונטית.
*דוגמא לסרטוני Reels שיצרנו ללקוחותינו
הרבה מידע? להלן המסקנות
אינסטגרם ופייסבוק הן שתי הפלטפורמות החברתיות הגדולות בעולם, עם למעלה מ-5 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש. שתי הפלטפורמות הללו מציעות הזדמנויות רבות לעסקים להגיע ללקוחות חדשים, להגביר את המודעות למותג ולקדם את המכירות.
אינסטגרם היא פלטפורמה חברתית המתמקדת בתמונות וסרטונים. היא פופולרית במיוחד בקרב צעירים, אך יש לה גם קהל רחב של משתמשים מכל הגילאים. אינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת לעסקים שרוצים ליצור תוכן ויזואלי מושך ומעניין.
פייסבוק לעומת אינטסגרם היא פלטפורמה חברתית רחבה יותר, המאפשרת למשתמשים להתחבר זה לזה, לשתף תוכן ולהצטרף לקהילות. פייסבוק היא פלטפורמה מצוינת לעסקים שרוצים להגיע לקהל רחב, ליצירת קהילה סביב המותג שלהם ולניהול שיח עם לקוחות.
יש פוטנציאל רב להגדלת המחזור והכנסת לקוחות חדשים ברשתות.
אנחנו דוגלים במקצועיות שירות אישי והכי חשוב שקיפות מול הלקוח, בנוסף אנחנו מספקים מגוון שירותים נוספים כמו בניית אתרים, פרסום בטיקטוק ובפייסבוק, צילום ועריכה, יצירת תוכן, גרפיקה, מיתוג ועוד.
חוסכים לכם הרבה זמן ומאמץ בהתנהלות מול מספר גורמים שונים, אנחנו מספקים שירות מקיף למגוון תחומים.
התרשמתם לטובה ? השאירו פרטים ונתקדם משם.