איפה חברת רכב שמוכרת רכבים חדשים בוחרת לפרסם?
ישנם מגוון ערוצים לפרסום לחברת רכב שרוצה להגדיל את כמות הלידים והמכירות.
כמו ערוצי טלווזיה, שילוט, רדיו, גוגל, ערוצי תוכן, מדיה חברתית ועוד.
במאמר הזה נבחר להתמקד במדיה החברתית, גוגל וערוצי תוכן.
קמפיינים במדיה החברתית לחברת רכב
ערוצי המדיה החברתית הבולטים הם פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.
בפייסבוק ואינסטגרם הקמפיינים בנויים מגרפיקה שבה מוצג דגם הרכב, החזר חודשי ובחלק מהמקרים גם מחיר מלא.
מומלץ להוסיף הטבות ייחודיות כמו: מימון מלא, ללא מקדמה, טיפול ראשון במתנה, אגרת רישוי במתנה ועוד.
בטיקטוק הקמפיינים בנויים מסרטון שבו מציגים את הרכב ואת אולם התצוגה ונותנים מידע על הרכב והיתרונות של הסוכנות.
על מנת לבנות מותג מנצח שיהיה קל ללקוח להתחבר אליו צריך להשתמש באופן קבוע בשפה עיצובית של החברה.
קמפיינים בגוגל למכירת רכבי 0 קילומטר
על מנת לפרסם בגוגל תצטרכו אתר שבו יהיה מוצגים דגמי הרכבים השונים אותם תרצו לפרסם ומידע נוסף על סוכנות הרכב שלכם.
בחלק מהמקרים בונים דפי נחיתה לפי דגם הרכב כמו BYD, מאזדה, יונדאי וכדומה, או לפי קטגוריית הרכב לדוגמא: רכבים חשמליים, מיני, רכבי עבודה ועוד.
במנוע החיפוש של גוגל יש המון חיפושים רלוונטים לתחום, דוגמא למספר מילות מפתח רלוונטיות: רכב 0 קילומטר, רכב חדש לקנייה, BYD חדשה, ליסיניג מימוני.
חשוב ומהותי שהמודעות שהגולש יראה יהיו רלוונטיות בהתאם למונח החיפוש שלו בגוגל על מנת שנקבל אחוז CTR גבוה (Click Through Rate או בעברית: שיעור לחיצה). ה CTR הוא פרטמר חשוב מבחינת מנוע החיפוש של גוגל ומעיד כמה רלוונטית הייתה המודעה ביחס לחיפוש של הגולש.
מומלץ לבנות מספר רב של קמפיינים בהתאמה לדגמים וקטגוריות של הרכב.
קמפיינים בערוצי תוכן לסוכנות מכוניות
ערוצי התוכן העיקריים הם טאבולה ואאוטבריין בהם כותבים כתבות תוכן שבהם ניתן להשאיר פרטים ולחזור אליכם.
הכתבות יופיעו באתרים המובילים ביותר כמו mako ,ynet, מעריב, כלכליסט ועוד.
ניתן לכתוב כתבות על דגמים חדשים (הכירו את הדגם החדש של BYD דגם דולפין), נושאים מעניינים (מה היא עסקת ליסינג ומה חשבו לדעת בה?), מידע רלוונטי (יתרונות בולטים בקניית רכב חדש) וכו׳.
איך לספק לידים איכותיים שלא מבזבזים את הזמן והאנרגיה של אנשי המכירות?
לספק כמות גדולה של לידים לא תמיד עוזר ואפילו לפעמים מזיק, חשוב להתמקד לא רק בכמות הלידים אלה באיכות שלהם.
ניתן למקד את הלידים באמצעות סינון של שאלות, לדוגמא חברת רכב שמוכרת בייבוא מקביל רכבים חדשים יכולה לשאול את השאלות הבאות: באיזה דגם אתה מעוניין ? האם אתה מעוניין במימון ? ועוד.
בנוסף מומלץ ליצור אוטומציות לחימום הליד כמו הודעת וואטסאפ או מייל אוטומטי על השארת פרטים.
לסיכום:
ישנן מגוון פלטפורמות שמתאימות לפרסום לסוכנות רכב, חשוב לדעת באיזה פלטפורמות הכי כדאי לפרסם על מנת לקבל את הלידים האיכותיים ביותר בעלויות המשתלמות ביותר. רוצים לדבר עם המומחים שלנו לפרסום בתחום הרכב? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מותאמת אישית.
לדף מידע שלנו על פרסום לעולם הרכב כולל דוגמאות לחצו על הקישור.
תגובה אחת
בעל מגרש רכב בגליל העליון , עסק פעיל עם לקוחות מעוניין לשמוע על הצעה כדי להגדיל מכירות