יעדים ומטרות
- מכירת מוניות חדשות 0 ק״מ ממגוון דגמים ומותגים שונים.
- הגדרת שפה עיצובית ומיתוג וחשיפה בעיני קהל הנהגים הישראלי.
- הגדרת אווטאר ובניית קהל ספציפי וממוקד של נהגי מוניות.
- מודעות – שכל נהג מונית ישראלי יכיר את רכב ארגמן.
- גיוס נציגי מכירות ופקידות למרכז הטרייד אין הארצי.
מה עשינו?
1. פרסום ממוקד בגוגל.
2. פרסום למטרת לידים בפייסבוק ואינסטגרם.
3. בניית אתר לטובת הפרסום הממומן וקליטת הלידים ובנוסף, לחיזוק התדמית והקידום האורגני בגוגל.
4. הקמת מערכת CRM ואזור אישי.
5. הפקת מספרי טלפון וירטואליים למדידת לידים מסוג שיחות.
6. הפקת גרפיקות וקריאייטיב חדשים.
הקדמה
בישראל ישנם בין 50,000 ל 60,000 נהגי מוניות ובאזור ה30,000 מהם פעילים. היינו צריכים לבנות קהל שבמושגי פרסום יחסית קטן אך מתפרש על המון אזורים מצפון הארץ ועד אילת. משימה לא פשוטה שדורשת חקר שוק מעמיק והבנה של התחום.
תהליך הפרסום בגוגל
בניית האתר – על מנת לפרסם בגוגל חייבים להשתמש בדף נחיתה או אתר ולכן ביצענו את פרויקט בניית האתר בתחילת הדרך, כולל הפקת סרטון בפתיח של האתר.
*תצוגה מקדימה של האתר, לביקור באתר לחצו כאן
הקמת הקמפיינים בגוגל – על מנת להקים את הקמפיינים ביצענו חקר מילות מפתח יסודי ובנינו מגוון מודעות גוגל שונות עם כתיבה שיווקית שתפנה אל הקהל הרלוונטי של נהגי מוניות ותשכנע אותו להיכנס לאתר וליצור קשר עם רכב ארגמן. ביצענו בדיקת השוואה בין מודעות שונות (בדיקת A\B) על מנת להבין טוב יותר איזה מודעות מניבות את התוצאות הטובות ביותר ללקוח שלנו.
*תצוגה של תוצאות הקמפיין בגוגל
תהליך הפרסום בפייסבוק ואינסטגרם
קמפיינים וקריאייטיב – ראשית בנינו קהלים מותאמים ע״פ פילוח אזורים בהם יש ריכוזיות של נהגי מוניות, לאחר מכן יצרנו מודעות מושכות וקריאייטיב איכותי תוך כדי שימוש בדגמי הרכבים השונים ובהתאם למלאי ברכב ארגמן. הדגשנו בקריאייטיב הטבות שונות והצענו הצעה מנצחת וייחודית. נהגי המוניות לחצו על יצירת קשר דרך המודעה ולאחר מכן עברו סינון מול צ׳אט בוט של מספר שאלות. הפרטים נשלחו לנציגי המכירות של רכב ארגמן להמשך תהליך מכירה.
*תצוגה מקדימה של חלק מהמודעות בסושיאל מדיה
מדידה, בקרה וניהול הפניות
אנחנו מספקים מערכת איכותית שיודעת לקלוט את כל פניות תחת ממשק אחד נוח לתפעול. גם כאן הלקוח נהנה מריכוז כל הפעילות תחת דשבורד אחד עם יכולת מעקב מדויקת על מספר הלידים, שיחות נכנסות וכמובן סטטוס הלידים וכמות הסגירות והמכירות. המערכת שאנחנו מספקים מתחברת בצורה מושלמת לכל פלטפורמות הפרסום. המערכת ניתנת לשימוש דרך ממשק מתקדם במחשב או באפליקצייה לסמארטפון.
תצוגה של חלק מהגרפיקות בהן עשינו שימוש
התוצאות
- גדילה של מחזור המכירות וכמות העסקאות של מכירת מוניות חדשות.
- גיוס עובדים מוצלח – אנשי מכירות ופקידות קבלה.
- מיתוג ומיצוב בדיגיטל – יצרנו תדמית חזקה כך שכל נהג מונית יכיר את רכב ארגמן.
- יכולת מדידה מדויקת מאוד – מאיפה השיחות, טפסי הלידים מגיעים, מאיזו מודעה ועוד.
- שמירה על ROI חיובי ומספק גם לאחר עלייה בתקציבי הפרסום.
- הגברת מודעות, יצרנו שפה עיצובית אחידה לכל פלטפורמות הפרסום.
רוצים מידע נוסף על הפרסום שלנו? לגוגל לחצו כאן, לפייסבוק ואינסטגרם לחצו כאן, לגיוס עובדים בדיגיטל לחצו כאן.