יתרונות פרסום בגוגל
חשיפה רחבה:
גוגל היא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, עם יותר מ-90% נתח שוק. המשמעות היא שהעסק שלך יכול להיות חשוף למספר ענק של גולשים. בישראל בלבד יש מעל 1.3 מיליארד חיפושים בחודש.
מיתוג:
גוגל הוא כרטיס הביקור הרשמי של כל עסק באינטרנט, כל גולש שירצה לדעת מידע על העסק יכנס דבר ראשון לקרוא בגוגל עליו, לכן אומרים שעסק שלא נמצא בגוגל לא קיים.
לידים איכותיים:
הלידים מגוגל איכותיים יותר מלידים במדיות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק מכיוון שבמדיה חברתית הגולש לא מחפש את המוצר או השירות שלך, הוא נחשף לפרסומת לפי תחומי עניין וכדומה, לעומת גוגל שהוא למעשה מנוע חיפוש שבו הגולש מחפש משהו ספציפי שיש לו צורך בו. לכן אחוזי הסגירה של העסקאות לעומת הלידים גדול יותר משמעותית בגוגל.

תשלום על קליקים ולא חשיפה:
בפרסום בגוגל לעומת מדיות חברתיות אתה משלם לא על החשיפה עצמה, אלא רק במידה והגולש נכנס למודעה שלך. לדוגמה: אם מאה גולשים נחשפו למודעה שלך ואף אחד לא לחץ עליה לא תשלם עליה. דוגמה נוספת: אם אלף לקוחות נחשפו למודעה שלך ונכנסו אליה 30 גולשים תשלם על 30 הכניסות בלבד זה נקרא מודל (PPC (Pay-per-click.
תוצאות מיידיות:
פרסום בגוגל הוא אחת השיטות היעילות ביותר להשגת תוצאות מיידיות. ברגע שתגדיר את הקמפיין שלך, המודעות יתחילו להופיע בדף תוצאות החיפוש ותתחיל לקבל לידים תוך מספר שעות עד מקסימום יום יומיים.
ניתוח נתונים מדויק:
ניתן לדעת באופן מדויק כמה אנשים פנו אלייך מאיזו מודעה ומילת חיפוש, ובאיזו דרך: שיחת טלפון, טופס לידים, הודעת וואטסאפ. לכן ניתן לעשות אופטימיזיה אפקטיבית ככל שיותר נתונים נכנסים למערכת.
חסרונות פרסום בגוגל
כמות החשיפה:
יש שירותים או מוצרים שכמות החיפושים שלהם מוגבלת ולפעמים לא מצדיקה לעשות קמפיין ממומן בגוגל.
עלויות גבוהות לקליק:
יש תחומים שיש תחרות גדולה על הפרסום בגוגל עם עלויות גבוהות לקליק, שיכולות להגיע לעשרות שקלים לקליק אחד.
אתר / דף נחיתה:
על מנת לפרסם בגוגל אתה חייב שיהיה לך אתר שהגולשים שלוחצים על המודעה יכנסו אליו, מומלץ לבנות אתר מקצועי וממיר שיגרום לגולשים להבין את השירות/מוצר שלך, לבנות אמינות ועוד, על מנת למקסם את כמות ואיכות הלידים.
קמפיינר מקצועי ומנוסה:
נדרש ידע רב וניסיון של שנים על מנת לבנות את תהליך הפרסום בצורה נכונה ולעשות אופטימיזציה אפקטיבית על מנת לספק את התוצאות הטובות ביותר.
לסיכום:
למנוע החיפוש של גוגל יש יתרונות רבים וללא ספק זה המקום המרכזי שבו העסקים בוחרים לפרסם את עצמם. כמו שאמרנו מי שלא נמצא בגוגל לא קיים. יש פוטנציאל גדול להגדלת המחזור והכנסת לקוחות חדשים שכל עסק שרוצה לצמוח ולגדול צריך.
טיפ חשוב: מומלץ לעשות מחקר מילות מפתח מקיף כדי לבדוק את הכדאיות לפרסום בגוגל מבחינת חשיפות, תחרות, עלויות לקליק, ולהשתמש בשירותים של מקדם מקצועי עם ניסיון מוכח כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.
רוצה לקרוא מידע נוסף על פרסום בגוגל? לחץ על הקישור.