גיוס עובדים בפייסבוק עובדות חשובות
כמות משתמשים בפייסבוק:
נכון לשנת 2024 ישנם כ-6 מיליון משתמשים פעילים בפייסבוק בישראל שהם כ-75% מכלל האוכלוסייה בישראל. פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הגדולה בישראל.
פילוח גילאים לפי אחוזים בפייסבוק:
פייסבוק נחשבת לרשת החברתית עם ממוצע גילאים יחסית גדול לעומת אינסטגרם וטיקטוק.
גילאים 13-24 מהווים כ- 35%.
גילאים 25-44 מהווים כ- 40%.
גילאים 45-64 מהווים כ- 20%.
גילאים 65 ומעלה מהווים כ- 5%.
כמות הגיוסים בפייסבוק:
על פי מחקר שנערך על ידי חברת גיוס העובדים "קלארו" בשנת 2022, כ-35% מכלל הגיוסים בישראל בוצעו דרך פייסבוק. מחקר נוסף שנערך על ידי חברת "Jobvite" בשנת 2023 מצא כי כ-80% מהמעסיקים מדווחים על גידול בשימוש בפייסבוק לגיוס עובדים. המחקר מצא גם כי כ-90% מהמועמדים פוטנציאליים מדווחים כי הם פתחו מודעות לגיוס עובדים בפייסבוק.
טיפים חשובים לקמפיין גיוס עובדים בפייסבוק
קהל יעד:
בדיקה אם הקהל הרלוונטי למשרות שלך נמצא בפייסבוק. ניתן להגדיר את קהל היעד לפי מספר משתנים רלוונטים: גילאים, מין, אזור מגורים, תחומי עניין של טרגוטים הקשורים לחיפוש עבודה חדשה.
בניית מודעה רלוונטית לקהל:
חשוב להעביר במודעה את המסרים השיווקים המתאימים לקהל היעד, לדוגמה מודעה לגיוס עובדים למוקד לשירות לקוחות. מתחילים בכותרת מושכת: מחפשים עבודה באווירה צעירה בתנאים טובים ? ממשיכים בתנאים של המשרה כמו: בונוסים גבוהים, סיבוס, חופשות מפנקות ועוד.
שימוש ב- A/B testing:
מומלץ ליצור מספר גרפיקות, קהלים וכתיבה שיווקית שונה על מנת לקבל את המודעה האפקטיבית ביותר לפרסום מבחינת איכות ועלויות הפניות.
סוג המשרה:
בדרך כלל מפרסמים קמפיינים לגיוס עובדים למשרות שרלוונטיות לקהל הרחב כמו: שירות לקוחות, מכירות, תמיכה טכנית, אנשי שטח ועוד. מדובר במשרות עם תחלופה גדולה, לכן יש צורך בגיוס של מספר עובדים בכל חודש.
סינון וחימום הליד:
חשוב להעביר את הליד שמחפש עבודה תהליך של סינון באמצעות דפי נחיתה חיצוניים שבהם יהיו כל הנתונים הרלוונטים על כל משרה ומשרה כדי לקבל פניות רק ממתמודדים רלוונטים. בנוסף במידה ומחפש העבודה עובר את השאלון ונמצא רלוונטי למשרה ניתן לעשות אוטומציות של שליחת מייל והודעה לחימום הפנייה והסבר מפורט על המשרה.
לסיכום:
קמפיינים לגיוס עובדים בפייסבוק מתאימים לקהל מעל גיל 18, ולחברות שצריכות גיוס של מספר עובדים ברמה החודשית, הפונות לקהל גדול שמקורות גיוס הקיימים שלהם כמו אתרי דרושים לא מספיקים להם. מומלץ להשתמש בשירות של אנשי מקצוע עם ניסיון מוכח בגיוס עובדים דרך המדיה החברתית על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר מהפרסום.
מנהלי משאבי אנוש / בעלים של חברה אתם מעוניינים להגדיל את כמות הגיוסים באמצעות קמפיינים בפייסבוק, שווה לכם להיכנס לקרוא על השירות שלנו לגיוס עובדים, לחצו על הקישור.
רוצים לקרוא על סיפור ההצלחה שלנו בניהול קמפיינים לגיוס עובדים עבור ענקית התקשורת פרטנר? לחצו על הקישור.