fbpx

מה זה משפך שיווקי? כיצד לבנות אותו בצורה שתשפר את איכות הלידים ותגדיל את המכירות?

משפך שיווקי זה מונח שחשוב להכיר כדי להבין כיצד הוא משפיע על איכות הלידים וכמות המכירות בכל עסק, במאמר זה נבין מה ההגדרה של משפך שיווקי ואיך ניתן לבנות אותו בצורה הנכונה ביותר, נשתמש בדוגמאות כדי להמחיש את התהליך בצורה פשוטה.
9 צפיות

מה זה משפך שיווקי?

משפך שיווקי הוא למעשה מודל שמראה לנו את המסע שעובר לקוח פוטנציאלי, החל מהרגע שהוא נחשף בפעם ראשונה למוצר או השירות ועד לרגע שהוא הופך ללקוח משלם. משפך שיווקי לרוב לא מסתיים ברכישה ראשונה ונמשך לרכישה חוזרת, שדרוגים והוספת שירותים, שימור לקוחות ועוד. המודל נקרא “משפך” מכיוון שהמספר הכולל של הלקוחות הפוטנציאליים הולך וקטן בשלבים השונים של המסע עד שהופכים ללקוחות משלמים, בדומה למשפך שמצמצם את הנוזל ככל שיורדים בו.


החשיבות של משפך שיווקי ב- 4 סיבות

  1. אסטרטגיה שיווקית- המשפך מחולק למספר שלבים בהם מגדירים מטרות מדידות לכל שלב בתהליך.
  2. זיהוי חולשות- על ידי ניתוח המשפך ניתן לזהות נקודות שבהן לקוחות נושרים ולנקוט בפעולות לשיפור התהליך.
  3. חווית לקוח- הבנת הצרכים והרצונות של הלקוח בכל שלב תאפשר לספק חוויה מותאמת אישית ורלוונטית יותר.
  4. הגדלת הרווחים- בניית משפך שיווקי יעיל מוביל להגדלת מספר הלקוחות, גידול בהכנסות, שימור לקוחות, ושיפור הרווחיות.


5 השלבים שהלקוח הפוטנציאלי עובר במשפך שיווקי

  1. מודעות והכרות עם המותג- בשלב זה, הלקוח הפוטנציאלי נחשף למותג בפעם הראשונה, באמצעות פרסום של תוכן אורגני או ממומן, המטרה היא להעלות את המודעות למותג ולעורר עניין.
  2. התעניינות וקבלת מידע- הלקוח מתחיל לחקור את המוצרים/שירותים, המטרה היא לספק מידע רלוונטי ולענות על כל השאלות והצרכים של הלקוח.
  3. התלבטות ובדיקה- הלקוח משווה את המוצרים/שירותים לעומת המתחרים. בודק את התועלת לעומת העלות, המטרה היא להדגיש את היתרונות היחודיים ולשכנע את הלקוח לבחור בכם לעומת המתחרים.
  4. השארת פרטים- הלקוח יוצר קשר עם בית העסק במגוון דרכים כמו: שיחת טלפון, הודעת וואטסאפ, טופס באתר. כדי לקבל מידע נוסף על השירות/מוצר כמו הצעת מחיר והסבר על התליך.
  5. פעולה ורכישה- השלב שחיכינו לו, הלקוח הפוטנציאלי בוחר בנו והופך ללקוח משלם.


כיצד לבנות משפך שיווקי כדי לשפר את איכות הלידים ולהגדיל את המכירות?

בניית משפך שיווקי מנצח ב-6 שלבים פשוטים.

1.הגדרת קהל היעד- חשוב להבין מי קהל היעד המדויק מה הצרכים והרצונות שלו, מה נקודות הכאב שלו. הבנה נכונה של קהל היעד תעזור לחשוף את הפרסומות, רק לקהל שרלוונטי ולחסוך לכם בעלויות מיותרות.

2.בחירת ערוצי שיווק נכונים- אילו ערוצי שיווק יאפשרו להגיע לקהל היעד בצורה הטובה ביותר? יש מגוון ערוצי שיווק כמו: רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק) מנוע חיפוש גוגל, אתרים כמו טאבולה ואאוטבריין. שיווק באמצעות רשימות תפוצה, קבוצות וואטסאפ. החוכמה היא לבחור את הפלטפורמות שהכי מתאימות לקהל היעד שלכם.

3.יצירת תוכן איכותי- תוכן רלוונטי ומעניין שיענה על הצרכים של קהל היעד בכל שלב במשפך, שיסביר באופן ברור את השירות/מוצר ויבליט את היתרונות מול המתחרים. ניתן ליצור מגוון של תכנים כמו: גרפיקות, סרטונים, מאמרים ועוד.

4.שימוש באסטרטגיה לקבלת הלידים- הפניות יכולות להגיע במגוון דרכים כמו: שיחות טלפון, הודעות וואטסאפ, טפסים באתר. צריך לבנות נכנסים דיגיטלים שישמשו אתכם בתהליך קבלת הליד. דפים עסקיים ברשתות החברתיות, אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, טפסי לידים.

5.יצירת קהל לקוחות- חשוב ליצור רשימה של לקוחות פוטנציאלים ברשימות דיוור, קבוצות וואטסאפ. יש כוח משמעותי בליצור קהל אורגני חזק, אם זה בעוקבים ברשתות החברתיות או בקידום אורגני של האתר.

6.מעקב בקרה וניתוח- השתמשו במערכות מתקדמות להבנת השלבים השיווקים בצורה אידאלית, כדי להבין מה נקודות החולשה והחוזקה שלכם במשפך השיווקי. תבצעו שינויים ושיפורים בהתאם לנתונים כדי לשפר את איכות הלידים ולהגדיל את כמות המכירות.

דוגמאות למשפך שיווקי

דוגמא למשפך שיווקי לחברת נדל״ן בשם ״אבגידור נכסים״

העסק שבחרנו לדוגמה שם בדוי, ״אביגדור נכסים״, החברה מוכרת דירות חדשות. לשם הדוגמה נקח פרויקט שהם משווקים בשם ״אמורה על הים״, המטרה של החברה למכור 100 דירות חדשות למגזר הפרטי בפרויקט.

נעבור על ה- 5 שלבים שהלקוח הפוטנציאלי עובר במשפך השיווקי:

1.חברת הנדל״ן ״אביגדור נכסים״ עושה פרסומת ממומנת בפייסבוק שמספרת על החברה עצמה והפרויקטים שלה, האינטרקציה ראשונית של הלקוח עם ״אביגדור נכסים״.

2. הלקוח רוצה לשמוע מידע נוסף על הפרויקט ולהבין אם אפשר לסמוך על החברה, הוא נכנס לדף של חברת הנדל״ן ״אביגדור נכסים״ בפייסבוק והאתר כדי לראות פרויקטים שעשו ואת אודות החברה.

3.הלקוח בנה אמון עם חברת ״אביגדור נכסים״ הוא משווה את הפרויקט הספציפי שרלוונטי אליו לעומת פרויקטים דומים של חברות שונות, הוא מנסה להבין אם הדירה שהוא רוצה היא במחיר משתלם ואם תנאי התשלום הם הטובים ביותר.

4.הלקוח משאיר פרטים בטופס בפייסבוק או באתר עצמו על הדירה שרלוונטית אליו ומחכה שיחזרו אליו עם פרטים נוספים, או מחייג ישירות לאנשי המכירות.

5. לאחר פגישה במשרדים של חברת ״אביגדור נכסים״ עם איש מכירות, הלקוח התרשם ובחר בדירת 3 חדרים עם מרפסת וחנייה שעונה על הצרכים שלו והפך ללקוח משלם.


דוגמא למשפך שיווקי לחברת רכב בשם ״נונו רכבים״

העסק שבחרנו לדוגמה שם בדוי, ״מונו רכבים״. החברה מוכרת רכבים חדשים לשם הדוגמה נקח רכב מאזדה 2, המטרה של החברה למכור 5 רכבי מאדדה 2 בכל חודש.

נעבור על ה- 5 שלבים שהלקוח הפוטנציאלי עובר במשפך השיווקי:

1.חברת הרכב ״נונו רכבים״ עושה פרסומות ברשתות החברתיות וגוגל שמספרת על הרכבים שהיא מוכרת, כולל שירותי הליסינג ומימון לרכבים שלה. מדובר באינטרקציה הראשונית של הלקוח מול החברה.

2.הלקוח רוצה לשמוע מידע נוסף על החברה, כמו כמה זמן החברה קיימת, איפה ממוקמים הסניפים שלה, איזה רכבים היא מוכרת ומה המחירים שלה, הם עושים זאת באמצעות בדיקת דפים עסקיים ברשתות החברתיות ובאתר של החברה.

3.הלקוח בונה אמון עם חברת ״נונו רכבים״ ובודק את עלויות, זמני אספקה, ריביות, רמת שירות לקוחות, לעומת חברות מתחרות. הלקוח רוצה להרגיש שהוא מקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלו.

4.הלקוח משאיר פרטים בטופס בפייסבוק או באתר עצמו על רכב מאזדה 2 או רכב אחר שרלוונטי אליו ומחכה שיחזרו אליו עם פרטים נוספים, או מחייג ישירות לאנשי המכירות.

5.הלקוח בחר לקנות את הרכב שתמיד חלם עליו מאזדה 2 בחברת הרכבים ״נונו רכבים״ והפך ללקוח משלם.


טיפ חשוב על מנת לקבל לידים איכותים

תהליך הסינון שעובר ליד חדש מרגע שנחשף לפרסומת ועד לרגע שיצר איתכם קשר באופן ישיר.

דבר ראשון הלקוח צריך להבין באופן ברור את המוצר/ השירות שלכם, המסר השיווקי צריך להיות חד.

בנוסף מומלץ לעביר את הלקוח תהליך שיסנן את הפניות שפחות רלוונטיות, כמו מספר שאלות שיצטרך לענות עליהם, כדי להבין את המוצר/השירות שרלוונטי אליו, כמו כן זה יכול לעזור לכם בעת שיחת המכירה, כי כבר תדעו בדיוק את הצורך של הלקוחות וכיצד ניתן לפתור אותו בצורה הטובה ביותר.


לסיכום

משפך שיווקי הוא כלי רב עוצמה שמאפשר לכם להבין את המסע המדויק שהלקוח הפוטנציאלי עובר מרגע שהוא מכיר את המותג בפעם הראשונה ועד שהופך ללקוח משלם. בניית משפך שיווקי יעיל שבנוי בצורה נכונה לפי כל השלבים, הוא גורם משמעותי בקבלת לידים איכותיים והגדלת מחזור המכירות של העסק.

אהבתם את המאמר ? כתבו לנו בתגובות

שיתוף המאמר ב Whatsapp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*מאמר זה עשוי להיות כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות אך מתייחס באופן שווה לכל המינים והמגדרים.

שנדבר?

הגיע הזמן שנדבר

Powered By Savion Media

סביון מדיה מודה לכם על הרשמתכם לרשימת הדיוור באתר והסכמתכם לתנאים לקבלת מידע, מבצעים, הנחות, הצעות, דיוור, פרסומים ופרסומת מהאתר אודות מוצריו הייחודיים (״הרשמה לניוזלטר״).

  1. כללי:
    • הרשמה לניוזלטר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון דיוור זה (״תקנון הדיוור״). אנא קרא את תקנון הדיוור בקפידה, שכן הרשמה לניוזלטר מעידה על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון הדיוור. כמו כן, האתר שומר את זכותו לשנות את תנאי תקנון הדיוור, מעת לעת, על פי שיקול דעתו הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. מועד החלת השינוי כאמור יהיה מרגע פרסומו.
    • האמור בתקנון הדיוור מתייחס באופן שווה לבני שני המינים והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
    • תנאים אלו חלים על הרשמה לניוזלטר באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולרי, מחשבי טאבלט וכיו”ב). כמו כן הם חלים על הרשמה לניוזלטר, בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

  2. הרשאה לדיוור, פרסומים ופרסומת:
    • גולש שנרשם לניוזלטר באתר והשאיר פרטיו, מאשר שימוש בפרטיו לצורך קבלת מידע שיווקי, עדכונים ופרסומות שיבצע האתר מעת לעת.
    • על גולש שנרשם לניוזלטר כאמור תחולנה הוראות הדיוור המפורטות בתקנון הדיוור להלן.
    • אין להשאיר פרטים של אחר או לרשום אחר לניוזלטר שלא בהסכמתו ו/או ללא נוכחותו מול המסך בשעת הרישום ולאחר שהוסברו לו כל תנאי תקנון דיוור זה.
    • בעת ההרשמה יתבקש הגולש למסור פרטים אישיים כגון: שם פרטי, שם משפחה, וכן כתובת דואר אלקטרוני פעילה (נתון לשיקול דעת החברה) ומספר טלפון. מסירת פרטים חלקיים או שגויים עלולים למנוע את האפשרות להשתמש בשירות ולסכל יצירת קשר במקרה הצורך. במקרה של שינוי פרטים יש לעדכנם באתר.
    • מובהר כי אין חובה על-פי חוק למסור פרטים באתר, אולם בלא למוסרם לא ניתן יהיה להירשם לניוזלטר באתר, ולא ניתן יהיה לקבל שירות ודיוור מהאתר.
    • הרשמה לניוזלטר באתר ואישור לקבלת תוכן שיווקי כוללת, בין היתר, קבלת תוכן שיווקי, מידע ביחס למבצעים, עדכונים והנחות המוצעים למשתמשים רשומים.
    • הרשמה לניוזלטר והסכמה לקבלת תוכן שיווקי, מידע ביחס לשירותי האתר, פרסומים, פרסומות, הצעות, הודעות ועדכונים (״הדיוור״) מהווה את הסכמתו של הגולש למשלוח דברי פרסומת על-פי חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס’ 40) התשס”ח – 2008 (“חוק התקשורת“).
    • יודגש כי דיוור ישלח אליך רק במידה ונתת הסכמתך לכך בכפוף לתנאי תקנון הדיוור בעת הרשמה לניוזלטר, בהודעה, בטלפון, בפרסום או בכל אמצעי אחר.
    • מובהר כי באפשרותך להסיר עצמך בכל עת מרשימת הדיוור באמצעות משלוח הודעה לאתר המציינת “הסרה מרשימת הדיוור” או כל נוסח אחר המבהיר את רצונך שלא לקבל מהאתר דיוור נוסף (״הודעת ההסרה״). הודעת ההסרה תשלח לאתר בדוא״ל או בבקשה טלפונית (בציון שם מלא). פרטי ההתקשרות המלאים עם האתר מופיעים בסעיף ״צרו קשר״ בתחתית תקנון דיוור זה.
    • כל עוד לא הסיר עצמו הנרשם מרשימת הדיוור, רשאי האתר, בכפוף לחוק התקשורת, להעביר לנרשם דיוור.
    • האתר רשאי למנוע מכל גולש שימוש באתר ו/או לבטל את רישומו לניוזלטר לפי שיקול דעתו המוחלט. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, רשאי האתר למנוע גלישת גולש ו/או לבטל רישום לניוזלטר, או לחסום גישה אליו בכל אחד מהמקרים הבאים:
      • אם בעת ההרשמה לניוזלטר נמסרו במתכוון פרטים שגויים;
      • במקרה שנעשה שימוש באתר לביצוע או כדי לנסות לבצע מעשה בלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל, או מעשה הנחזה על פניו כבלתי חוקי כאמור, או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה;
      • אם הופרו תנאי התקנון הדיוור;
      • במקרה שנעשה שימוש באתר בניסיון להתחרות באתר;
      • אם נעשתה על ידי גולש כל פעולה שתמנע מאחרים להשתמש באתר בכל דרך שהיא.

  1. אחריות האתר:
    • אין לראות במידע בדיוור משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות לשירות המוצא בו.
    • האתר לא יהיה אחראי לכל נזק (ישיר או עקיף), הפסד, עגמת נפש והוצאות שייגרמו לנרשם ו/או לצדדים שלישיים כלשהם בעקבות שימוש או הסתמכות על כל תוכן, מידע, נתון, מצג, פרסומת, מוצר, שירות וכד’ המופיעים בדיוור. כל הסתמכות כאמור נעשית על-פי שיקול דעתו ואחריותו הבלעדית של הנרשם.
    • הדיוור בכללותו, לרבות כל המידע המופיע בו, מוצע כמות שהוא, ויהיה מדויק ונכון ככל הניתן, ואולם, יתכן והמידע אינו שלם או לחלופין, יתכן ונפלו טעויות טכניות או אחרות במידע.

  1. סמכות שיפוט:
    • על תקנון דיוור זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל, אולם לא תהיה תחולה לכללי ברירת הדין הבינלאומי הקבועים בהם.
    • לבתי המשפט במחוז מרכז תהיה סמכות שיפוט ייחודית בכל עניין הנובע ו/או הקשור לתקנון דיוור זה.

  2. צרו קשר:
    • האתר מקפיד על קיום הוראות החוק ומכבד את זכותם של משתמשי האתר ואחרים לפרטיות ולשם טוב. אם אתה סבור כי פורסם בדיוור תוכן הפוגע בך מטעם כלשהו, נא פנה אלינו לפי הפרטים שלהלן ואנו נשתדל לטפל בפנייתך בכל ההקדם. פניות כאמור ניתן להעביר באמצעים הבאים:

כתובת: יגאל אלון 94 תל אביב.

טלפון: 03-6328899.

כתובת דואר אלקטרוני: office@savionmedia.co.il.

 www.saviomedia.co.ilהאתר״).

האתר מספק גישה למגוון שירותים ותכנים בתחום השיווק הדיגיטלי, פרסום, מיתוג , גרפיקה ובניית אתרים ועוד. מאמרים, סיפורי הצלחה ועוד מידע נוסף (“התכנים”), מידע אודות השירותים המסופקים על ידי סביון מדיה (“השירותים”), וכן אפשרות הרשמה לרשימת דיוור.

  1. כללי:
    • הגלישה באתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון ותנאי שימוש אלו (״התקנון״). אנא קרא את התקנון בקפידה, שכן הגלישה באתר וביצוע פעולות בו מעידים על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון. כמו כן, האתר שומר את זכותו לשנות את תנאי התקנון, מעת לעת, על פי שיקול דעתו הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. מועד החלת השינוי כאמור יהיה מרגע פרסומו באתר.
    • האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים והשימוש בלשון זכר ו/או נקבה הוא מטעמי נוחות בלבד.
    • תנאי התקנון חלים על שימוש באתר ובתכנים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולרי, מחשבי טאבלט וכיו”ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר, בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.
    • הגלישה באתר מותרת בכל גיל. הרכישה באתר מיועד לבעלי כשירות משפטית מגיל 18 בלבד. רכישה של קטין מתחת לגיל 18 מחייבת אישור הורה או אפוטרופוס.
    • במקרה שייקבע כי הוראה בתקנון זה אינה ניתנת לאכיפה או שהינה חסרת תוקף מטעם כלשהו, לא יהא בכך כדי להשפיע או לפגוע בחוקיותן, תקפותן ואכיפתן של שאר הוראות התקנון.
  2. הצהרה:
    • בטרם השימוש באתר, גולשי ולקוחות האתר מצהירים, מאשרים ומסכימים כי ידוע להם:
      • שהתכנים המופיעים באתר ניתנים ומסופקים לשם הלימוד בלבד וכל פעולה שתעשה בעקבותיהם תעשה באחריות המשתמש;
      • שאין לראות במידע בתוכן ו/או בשירותים משום הבטחה לתוצאה כלשהי;
      • שללקוחות האתר לא תהיה כל טענה כלפי האתר, מנהליו, עובדיו או מי מטעמו והם לא יהיו אחראים, באופן ישיר או עקיף, לכל נזק לרבות, לגוף, לרכוש או לכל נזק אחר או לכל הפסד אחר, אשר יגרם כתוצאה מקבלת תוכן מהאתר ו/או משירותי האתר, אפילו אם האתר הזהיר, המליץ או ייעץ לעניין מסוים או על שירות מסוים ובשום מקרה האתר לא יהווה תחליף או יישא באחריות הלקוח ו/או מקבל השירות. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון חובה עבור נזק לרכושו ו/או לרכושם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש בתכני האתר ו/או בשירותי האתר;
      • שהאתר ניתן לשימוש כפי שהוא (AS IS) והשימוש בו הוא על אחריותו המלאה של הגולש;
      • שבשימוש באתר הגולש לא יפר כל חוק, תקנה או הוראה שלטונית אחרת.
    • האתר אינו מתחייב בנוגע למידת הדיוק או השלמות של תיאורי השירות באתר ולא יישא באחריות לכל שגיאה, טעות או נזק.
  3. הגלישה באתר:
    • הגלישה באתר והעיון בו אינם דורשים הרשמה, והוא פתוח לכל גולש. בעת הרשמה ו/או השארת פרטים באתר יתבקש הגולש למסור פרטים אישיים כגון: שם פרטי, שם משפחה,שם החברה ו/או העסק, מידע על המוצר ו/או השירות שהוא מספק, טלפון וכן כתובת דואר אלקטרוני פעילה (לשיקול דעתו של האתר). מסירת פרטים חלקיים או שגויים עלולים למנוע את האפשרות להשתמש בשירותי האתר ולסכל יצירת קשר במקרה הצורך. במקרה של שינוי פרטים יש לעדכנם באתר.
    • האתר לא יעשה בפרטים שנמסרו שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה.
    • הרשמה ו/או השארת פרטים באתר, בכפוף להסכמת הגולש, כוללת, בין היתר, קבלת תוכן שיווקי, מידע ביחס למבצעים, עדכונים והנחות המוצעים למשתמשים רשומים.
    • בהרשמה לאתר הנך מסכים לשמור את פרטיך במערכות שונות לדיוור או מערכת CRM או מערכות מידע אחרות וכל מערכת שבה סביון מדיה תבחר. אין לסביון מדיה אחריות כלשהי על פריצות אבטחה למערכות אלו ועל דליפות מידע. 
  • האתר רשאי למנוע מכל גולש שימוש באתר ו/או קבלת דיוור לפי שיקול דעתו המוחלט. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, רשאי האתר לחסום גישתו אליו בכל אחד מהמקרים הבאים:
    • אם בעת הרשמה ו/או השארת פרטים באתר נמסרו במתכוון פרטים שגויים;
    • במקרה שנעשה שימוש באתר לביצוע או כדי לנסות לבצע מעשה בלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל, או מעשה הנחזה על פניו כבלתי חוקי כאמור, או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה;
    • אם נעשה שימוש באתר במטרה להתחרות באתר ו/או בשירותים אותם הוא מציע;
    • אם הופרו תנאי תקנון זה;
    • אם תמכור, תעביר או תאפשר כל שימוש בסיסמה לחשבון ו/או באזור האישי שלך לכל אדם אחר או ישות אחרת;
    • אם נעשתה על ידי גולש כל פעולה שתמנע מאחרים לגלוש ולהשתמש באתר בכל דרך שהיא.

  1. מחיר השירותים באתר:
    • השירותים והמוצרים שמוצגים באתר הינם בהתאמה אישית ולכן ניתן לקבל הצעת מחיר רק לאחר שיחת אפיון.
  2. אחריות האתר:
  • אין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות לאופן מתן השירותים באתר. האתר לא יהיה אחראי לשום נזק, ישיר או עקיף, אשר ייגרם לגולש כתוצאה מהסתמכות על מידע המופיע באתר ו/או בקישורים לאתרים אחרים ו/או כל מקור מידע פנימי ו/או חיצוני אחר ו/או שימוש בשירותים אשר מוצגים על ידו.
  • מידע ומצגים אודות שירותים המוצגים באתר, שמקורו בשותפיו העסקיים של האתר ששירותיהם מופיעים באתר וכל תוכן ביחס לשירותים נמצאים באחריותם הבלעדית של השותפים העסקיים כאמור, ועל כן, מובן שלאתר אין כל אחריות בגין מידע מעין זה, ואין האתר ערב למידת הדיוק של מידע זה.
  • האתר לא יהיה אחראי לכל נזק (ישיר או עקיף), הפסד, עגמת נפש והוצאות שייגרמו לגולשים ו/או לצדדים שלישיים כלשהם בעקבות שימוש או הסתמכות על כל תוכן, מידע, נתון, מצג, תמונה, וידאו, אודיו, פרסומת, מוצר, שירות וכו’ המופעים באתר. כל הסתמכות כאמור נעשית על-פי שיקול דעתו ואחריותו הבלעדית של הגולש באתר.
  • האתר בשום מקרה לא יהיה אחראי לנזק שנגרם לגולש האתר באמצעות יצירת קשר עם שותפיו העסקיים של האתר או צדדים שלישיים.
  • האתר ממליץ ללקוחות האתר לנהוג בזהירות בעת השימוש בשירות הניתן באתר, ולקרוא בעיון את המידע המוצג באתר ובכלל זה את המידע ביחס לשירות עצמו, תיאורו והתאמתו, כמתואר באתר.

  • התכנים באתר יהיו מדויקים ונכונים ככל הניתן, ואולם, יתכן והמידע אינו שלם או לחלופין, יתכן ונפלו טעויות טכניות או אחרות במידע.
  • השימוש באתר ייעשה על אחריותו הבלעדית והמלאה של כל גולש. כל החלטה שתתקבל ביחס לתכנים שיתפרסמו באתר הינה באחריותו המלאה.

השימוש באתר:

  • השימוש באתר מותר למטרות פרטיות ואישיות בלבד. אין להעתיק ולהשתמש או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו”ב, לכל מטרה, בין מסחרית ובין שאינה מסחרית או לצורך שימוש אישי ופרטי, למעט בכפוף לקבלת אישור ו/או הסכמה מפורשת מראש ובכתב.
  • אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers Robots  וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר.
  • אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים.
  • אין לקשר לאתר מכל אתר המכיל תכנים פורנוגראפיים, תכנים המעודדים לגזענות או להפליה פסולה, או המנוגדים לחוק, או שפרסומם מנוגד לחוק או המעודדים פעילות המנוגדת לחוק.
  • אין לקשר לתכנים מהאתר, שאינם דף הבית של האתרים (“קישור עמוק“) ואין להציג, או לפרסם תכנים כאמור בכל דרך אחרת, אלא אם הקישור העמוק יהיה לדף אינטרנט באתר במלואו וכפי שהוא (AS IS) כך שניתן יהיה לצפות ולהשתמש בו באופן הזהה לחלוטין לשימוש ולצפייה בו באתר. במסגרת זו, חל איסור לקשר לתכנים מהאתר, במנותק מדפי האינטרנט שבהם הם מופיעים באתרים (לדוגמה: אסור לקשר במישרין לתמונה או לקובץ גרפי באתר, אלא לעמוד המלא שבו הם מופיעים). כמו כן על כתובתו המדויקת של דף האינטרנט באתר להופיע במקום הרגיל המיועד לכך בממשק המשתמש, לדוגמה: בשורת הכתובת (Status Bar) בדפדפן של המשתמש. אין לשנות, לסלף או להסתיר כתובת זו ואין להחליפה בכל כתובת אחרת;
  • האתר רשאי לדרוש ביטול כל קישור עמוק כאמור לפי שיקול דעתו הבלעדי ובמקרה זה לא תעמוד כל טענה, דרישה או תביעה כלפי האתר בעניין זה.
  • האתר לא יישא בכל אחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מכל קישור לתכנים מהאתר ומכל הצגה או פרסום של תכנים כאמור בכל דרך אחרת. האחריות המלאה והבלעדית לכל קישור, הצגה או פרסום של התכנים, היא על מבצע הקישור בלבד.
  • על גולש ו/או משאיר פרטים לשפות את האתר, עובדיו, מנהליו, שותפיו העסקיים או מי מטעמו בגין כל נזק, הפסד, אבדן רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ”ט עו”ד והוצאות משפט עקב הפרת תקנון זה. בנוסף, ישפה המשתמש את האתר, עובדיו, מנהליו או מי מטעמו בגין כל טענה, תביעה ו/או דרישה שתועלה נגדם על ידי צד שלישי כלשהו כתוצאה מתכנים שנמסרו על ידו לפרסום באתר וכתוצאה מקישורים שביצע לאתר.

שינויים באתר, תקלות והפסקות שירות:

  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האתר יוכל לשנות מעת לעת את מבנה האתר, ו/או המראה ו/או העיצוב של האתר, את היקפם וזמינותם של השירותים באתר, יהיה רשאי לגבות תשלום בעד תכנים ושירותים כאלה או אחרים על פי החלטתו. כמו כן, האתר יהיה רשאי לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר והכל, בלא צורך להודיע על כך מראש.
  • שינויים כאמור יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של רשת האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות ו/או לעורר בתחילה אי נוחות וכיו”ב. לא תהיה לגולשים או לחברי המועדון באתר כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי האתר בגין ביצוע שינויים כאמור ו/או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.
  • האתר אינו מתחייב ששירותי האתר לא יופרעו, יינתנו כסדרם או בלא הפסקות, יתקיימו בבטחה וללא טעויות ויהיו חסינים מפני גישה בלתי מורשית למחשבי האתר או מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים – והכל, בחומרה, בתוכנה, בקווי ובמערכות תקשורת אצל האתר או אצל מי מספקיו.

קניין רוחני:

  • כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני הם בבעלות האתר בלבד, או בבעלות צד שלישי, שהרשה לאתר לעשות שימוש על פי דין בתכנים אלו ובכלל זה שותפיה העסקיים של האתר.
  • אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי, לבצע בפומבי, להעביר לציבור, לשנות, לעבד, ליצור יצירות נגזרות, למכור או להשכיר כל חלק מן הנ”ל, בין ישירות ובין באמצעות או בשיתוף צד שלישי, בכל דרך או אמצעי בין אם אלקטרוניים, מכאניים, אופטיים, אמצעי צילום או הקלטה, או בכל אמצעי ודרך אחרת, בלא קבלת הסכמה בכתב ומראש מהאתר או מבעלי הזכויות האחרים, לפי העניין, ובכפוף לתנאי ההסכמה )ככל שתינתן). הוראה זו תקפה גם ביחס לכל עיבוד, עריכה או תרגום שנעשו על ידי האתר לתכנים שהוזנו או נמסרו על ידי הגולשים לאתר.
  • אם וככל שניתנה הסכמה כאמור, יש להימנע מלהסיר, למחוק או לשבש כל הודעה או סימן בעניין זכויות קניין רוחני, לדוגמה: סימון זכויות היוצרים ,© או סימן מסחר ®, הנלווים לתכנים שיעשה בהם שימוש.
  • סימני המסחר, צילומים, תמונות תכנים ומודעות הפרסומת של שותפיה העסקיים של האתר הינם קניינם של מפרסמים אלה בלבד. גם בהם אין לעשות בהם שימוש בלא הסכמת המפרסם מראש ובכתב.

סמכות שיפוט:

  • על תקנון זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל, אולם לא תהיה תחולה לכללי ברירת הדין הבינלאומי הקבועים בהם.
  • לבתי המשפט שבמחוז מרכז תהיה סמכות שיפוט ייחודית בכל עניין הנובע ו/או הקשור לתקנון זה.

מדיניות פרטיות:

  • האתר מכבד את פרטיות הלקוחות והגולשים.
  • בנוסף למידע אותו הנך מוסר בעת השארת פרטים באתר, האתר אוסף מידע מסוים אודות המחשב שלך, אשר באמצעותו הנך מבקר ומבצע פעולות באתר. המידע נאסף באופן אוטומטי )לרבות באמצעות שימוש ב “Cookies”) והוא עשוי לכלול כתובות IP, סוג דפדפן, זמני גלישה וכניסה לאתר, אופן הגלישה והכלי בו הנך משמש למטרת הגלישה, פרטים לגבי ספק האינטרנט שלך וכתובות אתרי האינטרנט מהם הגעת. )המידע הנמסר בעת ההרשמה והמידע הנאסף על ידי האתר כאמור בפסקה זו יכונו יחד: “המידע הנאסף באתר“).
  • המידע הנאסף באתר ישמש את האתר, בין היתר, לצורך הפעלת האתר בצורה המיטבית, לשמירה על איכות ורמת שירות גבוהה, וכן לצורך סטטיסטיקה כללית לגבי השימוש באתר.
  • המידע הנאסף מהשירותים בהם אתה מתעניין או רוכש ועשוי לשמש את האתר או מי מטעמו, בין היתר, לצורך התאמת השירותים המוצעים לך בצורה המיטבית, שמירה על איכות ורמת שירות גבוהה, וכן לצורך סטטיסטיקה כללית.
  • האתר או מי מטעמו רשאים לעשות שימוש במידע הנאסף עליך, בין היתר, למטרות הבאות:
    • בכדי לספק לך את המידע שביקשת או מידע נוסף אשר באתר מאמינים שהוא עשוי לעניין אותך, מעת לעת;
    • בכדי להתאים פרסומות ומידע מסחרי על פי העדפותיך האישיות;
    • בכדי ליצור עמך קשר על ידי נציגי האתר בנוגע לשירותים אותם האתר מספק;
    • ניתוח סטטיסטי ומסירתו לצדדים שלישיים;
    • תפעולו של האתר ופיתוח אתרים שיוקמו בעתיד;
    • ניהול מכירות, שיווק, גיוס לקוחות והצעת שירותים חדשים;
    • בכדי לבצע סקרי לקוחות ו/או מחקרי שיווק אשר האתר עורך מעת לעת.
  • האתר יהיה רשאי להעביר מידע אישי ולהעביר מידע לצדדים שלישיים בהתאם להוראות החוק לרבות, לרבות במקרים הבאים:
    • נתת לכך הסכמתך. לעניין זה ״הסכמה״ – הסכמה מדעת, במפורש או מכללא;
    • האתר ו/או מי מטעמו נדרשים על פי חוק להעביר את המידע האמור, למשל, מכוח צו בית משפט;
    • אם הדבר יידרש, לדעת האתר, במסגרת כל מחלוקת, טענה, תביעה או דרישה בהליך משפטי אם יהיו בינך ובין האתר או בין צד שלישי לבין האתר;
    • על מנת להגן על זכויותיהם המשפטיות והקנייניות של האתר ו/או מי מטעמו;
    • שיתוף רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם ואחרות ומפרסמים נוספים ברשת כגון גוגל, טאבולה ואחרים;
    • לצרכים סטטיסטים – אנו מספקים מידע אישי לגופים וחברות שאנו נותנים בהן אמון כדי שיעבדו את המידע עבורנו לפי הוראות האתר ובאופן העולה בקנה אחד עם תקנון זה ומדיניות האתר. כלל, וככל שלא ניתנה הסכמה מראש למסירת מידע אישי, מידע המועבר לצרכים סטטיסטים אינו כולל פרטים מזהים;
    • אם תפר את תקנון זה אם תבצע פעולות מנוגדות או הנחזות כמנוגדות לדין, או כל ניסיון לבצע פעולות כאלה;
    • בכל מקרה שהאתר יסבור, כי מסירת המידע הנאסף נחוצה על מנת למנוע נזק חמור לגוף המשתמש או לרכושו או לגופו או לרכושו של צד שלישי.
  • חשוב לזכור שלא ניתן לערוב במאת האחוזים מפני פעילות עוינת ונחושה מצד גורמים זרים ולכן אין בפעולות אלה בטחון מוחלט והאתר לא מתחייב שהמידע יהיה חסין באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית.

  1. צרו קשר:
    • האתר מקפיד על קיום הוראות החוק ומכבד את זכותם של משתמשי האתר ואחרים לפרטיות ולשם טוב. אם אתה סבור כי פורסם באתר תוכן הפוגע בך מטעם כלשהו, נא פנה אלינו לפי הפרטים שלהלן ואנו נשתדל לטפל בפנייתך בכל ההקדם. פניות כאמור ניתן להעביר באמצעים הבאים:

כתובת: יגאל אלון 94 תל אביב.
טלפון: 03-6328899.
כתובת דואר אלקטרוני:  Office@savionmedia.co.il.



מבוא:

 הזירה האינטרנטית הנה פלטפורמה לביטוי וייצוג עצמי,היא משמשת אותנו כזירה חברתית ופוליטית. אנו רוכשים ומוכרים,עובדים ונחשפים באמצעותה כיום יותר מבעבר וככזו ישנה מחויבות לאפשר לציבור חווית גלישה מהנה וקלה ככל האפשר.

אנו משקיעים משאבים רבים להפוך אתר זה לנגיש בכדי לאפשר את חווית הגלישה לכלל האוכלוסייה ולאנשים עם מוגבלויות בפרט.

המוטו שמוביל אותנו הנו כבוד האדם וחירותו,שכן מדובר באבן יסוד בחברה הישראלית כי כולנו שווי זכויות ושווים במהותנו.

שימוש ברכיב ההנגשה: באתר זה מוטמע תוסף הנגישות userway המסייע בהנגשת האתר לבעלי מוגבלויות.

פירוט הכפתורים בהגדרות הנגישות:

  1. כפתור ניגודיות
  2. כפתור ניגודיות חכמה
  3. כפתור הדגשת קישורים
  4. כפתור טקסט גדול
  5. כפתור ריווח טקסט
  6. כפתור ביטול הנפשות
  7. כפתור הסתרת תמונות
  8. כפתור תמיכה בדיסלקסיה
  9. מכפתור בנה הדף
  10.  כפתור גובה שורה
  11. כפתור יישור טקסט
  12. כפתור רווי

בנוסף יש פרופילי נגישות – להקלה על תהליך ההנגשה.

 

הסדרי נגישות למשרדים:

להלן הסדרי הנגישות למשרדי הסוכנות הממוקמים ברחוב יגאל אלון 94 (מגדל אלון 2), תל אביב:

 

  1. בסמוך לבניין המשרדים ישנה רחבת חנייה הכוללת חניות נכים נגישות ומסומנות.
  2. הדרך לבניין המשרדים נגישה לאנשים עם מוגבלות.
  3. בבניין המשרדים ישנה מעלית נגישה.
  4. משרדי החברה ממוקמים בקומה ה-6 והדרך אליהם נגישה לאנשים עם מוגבלות.
  5. דלת הכניסה למשרדי החברה נגישה לאנשים עם מוגבלות.
  6. המעברים במשרדי החברה הינם מרווחים ומאפשרים התניידות קלה לאנשים המסתייעים בכיסא גלגלים.
  7. בבניין המשרדים ישנם תאי שירותים לנכים.
  8. במשרדי החברה ישנו מקום ייעודי לחיות שירות.
  9. קבלת לקוחות במשרד מותנית בתיאום מראש.



למען הסר ספק:

אנחנו מחויבים להפוך את אתרינו לנגיש לכלל האנשים,בעלי יכולות ובעלי מוגבלויות.

באתר זה תוכלו למצוא את הטכנולוגיה המתאימה לצרכים שלכם.

אתר זה הינו אתר שמיש לכלל האוכלוסייה ברובו ובהשתדלות מקסימלית..

ייתכן ותמצאו אלמנטים שאינם מונגשים כי טרם הונגשו או שלא נמצאה טכנולוגיה מתאימה ולצד זה אנו מבטיחים כי מתבצעים מרב המאמצים לשפר ולהנגיש ברמה גבוהה ובלי פשרות.

במידה ונתקלתם בקושי בגלישה באתר וצפייה בתוכנו אנו מתנצלים ונשמח מאוד כי תפנו את תשומת ליבנו לכך באמצעים הבאים:

שם: ירון

טלפון במשרד: 03-6328899

דואר אלקטרוני: office@saviomedia.co.il

הצהרת הנגישות תקפה נכון לתאריך: 18/03/2024