מה זה מומחה לפרסום בגוגל?
אדם בעל הכשרה וניסיון מוכח של שנים במגוון תחומים בשימוש בפלטפורמות הפרסום של גוגל (Google Ads). האחראי ליצירה, ניהול ובקרה של קמפיינים ממומנים בגוגל עבור עסקים.
מביצוע של מחקר מילות מפתח, כתיבת מודעות ממוקדות, בחירה והגדרת סוגי הקמפיינים ועד ניתוח ואופטימיזציה מתקדמת לביצועי הקמפיינים.
כיצד לבחור נכון חברה לפרסום בגוגל?
1. ניסיון מוכח בתחום של העסק שלך-
בכל תחום של עסקים שונים יש מאפיינים ייחודיים שהקמפיינר חייב להכיר על מנת למקסם את התוצאות בזמן המיטבי.
לדוגמה קמפיינר שמומחה בתחום האופנה לא בהכרח יהיה מומחה בתחום הרכב. צריך לדעת את הצרכים של הלקוחות ואיזה מסרים שיווקים הם הנכונים ביותר.
2. תוצאות-
חשוב לוודא שחברת הפרסום השיגה תוצאות ללקוחות אחרים. צריך לבדוק באיזה תקציבי פרסום, עלויות לליד וכמובן עסקאות בפועל.
3. תעודת גוגל פרטנר-
הסמכה שגוגל מעניקה לסוכנויות פרסום שעומדות במספר דרישות סף.
ביצועים – הוכחת ביצועים גבוהים של ניהול קמפיינים עבור הלקוחות שלה, מעל 70% ציון אופטימיזציה.
הוצאות – אומדן של ההוצאה בחשבון הניהול עבור הלקוחות שלה ב-90 הימים הקלנדריים שחלפו של מעל 10,000 דולר.
הסמכות – אישור בתעודה רשמית על הכרה מקצועית ש- Google מעניקה לאנשים שמפגינים מומחיות לגבי מודעות ב-Google ועוברים את המבחנים שלהם בהצלחה.
4. מערכות הגנה-
ישנה תופעה נפוצה ברשת של קליקים מזויפים על ידי המתחרים בלחיצה ידנית או על ידי בוטים, שגורמת לבזבוז התקציב וירידה בתוצאות הקמפיין.
חשוב שחברת הפרסום תשתמש במערכות הגנה מתקדמות כדי למנוע את הקליקים המזויפים, בנוסף ניתן לקבל זיכוי מגוגל על הקליקים האלה.
5. מדידה מדויקת-
צריך לחבר את חשבון גוגל אדס לתג מנגר וגוגל אנליטיקס על מנת למדוד את ההמרות ותנועת הגולש באתר באופן מדויק.
בנוסף חשוב לספק מערכת מתקדמת לניהול הלידים שתרכז את כל הפניות באופן אוטומטי למקום אחד מרוכז כדי לשפר את אחוז הסגירה של אנשי המכירות ולתת את כל המידע הרלוונטי לחברת הפרסום. מאיפה הגיעה כל פניה ועסקה על מנת לעשות את האופטימיציה המירבית.
6.אוטומציות מתקדמות-
נחלק את זה לשני נושאים עיקריים:
חימום הליד – שליחת הודעה באופן אוטומטי לכל ליד שנכנס למערכת לחימום. לדוגמא: ״תודה שהשארת פרטים לגבי השירות נחזור אליך בהקדם״.
או במידה והשיחה לא נענתה, תודה שחייגת אלינו נציגנו עסוקים בפניות קודמות, נחזור אליך בהקדם.
מעקב – לשלוח הודעה למספר שמגדירים (בדרך כלל למנהל מכירות) במידה וליד חדש נכנס למערכת או על שיחה שלא נענתה. ישנן אוטומציות רבות נוספות, ניתן לשלוח התראות כמעט לכל ערוץ שקיים (מייל, וואטסאפ, SMS וכו׳).
לסיכום:
על מנת לבחור את החברה המתאימה והאיכותית ביותר לפרסום בגוגל שתניב את התוצאות המיטביות עבור העסק שלך, צריך להתמקד ב- 6 פרמטרים עיקריים: ניסיון מוכח, תוצאות, תעודת גוגל פרטנר, מערכות הגנה, מדידה מדויקת ואוטומציות מתקדמות.
לאחר בדיקה מקיפה ושיחת ייעוץ ניתן לבחור את חברת הפרסום הנכונה ביותר, ולהיעזר בשירות של מומחה לפרסום בגוגל אדס.
רוצה לקרוא מידע נוסף על פרסום ממומן בגוגל? לחץ על הקישור.