5 טיפים חשובים, איך לבחור נכון חברת פרסום לענף הרכב?
1. ניהול לקוחות בתחום הרכב
חשוב לוודא שחברת הפרסום שתבחרו בה לעסק שלכם, מנהלת מספר לקוחות בתחום הרכב כמו: סדנאות רכב, סוכנויות לרכבי יוקרה, רכבי אפס קילומטר, חברות ליסינג, מימון לרכב, מסחריות, אופנועים, מוניות, מרכזי שירות ומוסכים, חנויות אבזור, יבואני רכב ועוד.
2. סיפור הצלחה ותוצאות מוכחות
לבקש לפני תחילת עבודה לראות סיפורי הצלחה של לקוחות אחרים בתחום הרכב שמראות את כל תהליך הפרסום כולל תוצאות.
למידע נוסף על סיפורי הצלחה של לקוחות שעזרנו להם ליצור מיתוג מנצח שבאמצעותו הגדלנו את מחזור המכירות לחצו:
סיפור הצלחה של ליס אנד דרייב – סוכנות למכירת רכבי חדשים במימון מלא.
סיפור הצלחה של הינומה מוטורס – סוכנות למכירת רכבי יוקרה.
סיפור הצלחה של רכב ארגמן – סוכנות למכירת מוניות.
סיפור הצלחה של אוטו אלגנס – סדנת רכב.
3. אנשי מקצוע מתחום הרכב
לתחום הרכב יש מונחים מקצועיים שכדאי להכיר על מנת לכתוב את המידע המקצועי על השירות/מוצר, בנוסף צריך לדעת איזה קהל הינו הרלוונטי ביותר. יתרון מהותי הוא במידה וחלק מצוות הפרסום עבד בעבר בתחום הרכב ורכש מידע מועיל.
לדוגמה: בפרסום לסוכנות רכב איש הפרסום צריך לדעת את הידע המקצועי על כל סוגי הרכבים ואיזה קהל מתאים לכל רכב.
4. יכולות מדידה מדויקות
על מנת למקסם את התוצאות מהפרסום צריך לדעת איך למדוד את כל הפניות והעסקאות במערכת אחת מסודרת, חשוב לעבוד עם מערכת לניהול פניות שכל הלידים נכנסים אליה באופן אוטומטי, באמצעותה אנשי המכירות יכולים לעדכן את הסטטוסים לגבי הלידים. לאחר שנצבר מספיק מידע במערכת ניתן לעשות אופטימיזציה ולהשקיע את תקציבי הפרסום בערוצי הפרסום האפקטיבים ביותר.
5. מעטפת שיווקית מלאה לעסק
יש יתרון מהותי שחברת פרסום אחת מנהלת את כלל השירותים שלכם במקום אחד. הלקוח מתנהל מול גורם אחד. ומצד חברת הפרסום היא יודעת בדיוק את הצרכים של הלקוח ויכולה לנהל את מגוון הפלטפורמות פרסום כמו גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, שירותי בניית אתרים, סטודיו גרפי ועוד בצורה האפקטיבית ביותר. תחת קורת גג אחת אם זה בנוגע לשפה העיצובית האחידה ששומרת על מיתוג נכון ועד חלוקות התקציבים, בחירת פלטפורמות האפקטיביות ביותר בהתאמה לכל לקוח.
לסיכום
אם יש לכם עסק בתחום הרכב חשוב שתבחרו משרד פרסום שמבין את הצרכים הייחודיים והמונחים המקצועיים של התחום.
פה בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה, אנחנו יודעים איך להגיע לקהל היעד המדויק בתחום הרכב, אחרי שנים של ניסיון ועבודה עם מגוון עסקים וחברות בתחום למדנו כיצד להגיע לקהל היעד ולהעביר לו את המסר השיווקי הנכון ביותר על מנת להביא את הלקוחות האיכותיים ביותר.
אם חשוב לכם להביא יותר סגירות, להגדיל את העסק ולעבוד עם חברת פרסום שמבינה אותכם באמת.
לחצו על מידע נוסף לפרסום לתחום הרכב.